Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Q&A

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej alla, eftersom att min blogg här på blogg.se är helt ny så tänkte jag att ni skulle få lära känna mig mycket bättre. Därför tänkte jag, en Q&A passar perfekt på en dag som denna då jag faktiskt inte har så mycket för mig att göra. Jag hoppas att ni lär er något nytt om mig som ni faktiskt inte visste, Puss!

Hur gammal är du? Jag är 15 år och fyllde år 12 maj 

Vad är ditt fullständiga namn? Frida Therese Svahn

Favoritstad i Sverige? Örebro för att det påminde mig ganska mycket om stockholm, fråga inte varför hahah men det kändes som om jag var hemma första gången vi åkte dit.

Tror du på spöken/andar? Ja, dom finns ju ;)

Vilken linje ska du välja inför gymnasiet? Vård och Omsorg

Vad gillar du för musik? Jag gillar POP och rap väldigt mycket, det som jag dock inte gillar så mycket är rock

Vad är ditt drömjobb? Mitt absoluta drömjobb är att kunna jobba utomlands med antingen mode, sjukhus eller resturang för alla tre är något som jag verkligen brinner för.

 

Vilka länder har du varit i? Dom länder som jag kommer ihåg att jag  har varit i just nu äär, Thailand, Grekland, Belgien, Spanien, Afrika, Cypern, Turkiet, Finland och London (Storbrittanien), 

Vilken är din favorit högtid? Jag måste nog säga julen för att det är så mysigt med snö!

Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad? Har ganska mycket kläder just nu så det enda som jag verkligen köper mycket av är byxor, men jag kan gissa cirka 1000 kronor varje månad.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Frida Therese, 16, Stockholm.

Här i bloggen får ni läsa om mitt liv och mina stora intressen: foto och mode!

Follow on Bloglovin







Design